صفحه اصلی > بیوگرافی و رادیو و تلویزیون و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر : امین شعرباف کیست؟ + زندگینامه و بیوگرافی / عکس

امین شعرباف کیست؟ + زندگینامه و بیوگرافی / عکس

امین شعرباف با نام کامل «محمد امین شعرباف» بازیگر 34 ساله سینما و تلویزیون است که سابقه بازی در سریالهای مشهوری همچون «قورباغه»، «نوبت لیلی»، «شریک جرم» را در کارنامه دارد.
امین شعرباف 1 1

به گزارش خودمونی، امین شعرباف از بازیگران جوان و خوش آتیه سینمای ایران است که در سالهای اخیر خوش درخشیده است، در این مطلب به بررسی زندگینامه این هنرمندان جوان پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

امین شعرباف یکی از بازیگران محبوب و موفق صنعت سینما و تلویزیون ایران است که با بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف توانسته است جایگاه ویژه‌ای در دل تماشاگران خود داشته باشد، امین شعرباف با استعداد و توانمندی‌های خود توانسته است به یکی از بازیگران جوان و محبوب کشورمان در چند سال اخیر تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

بیماری صرع یا اپیلپسی چیست؟ + از علائم تا نحوه پیشگیری | ۵ روش درمان قطعی صرع

قطران موجود در سیگار چیست؟ + مضرات قطران موجود در سیگار

زندگینامه امین شعرباف در یک نگاه

  • محمد امین شعرباف
  • محل تولد: تهران
  • تاریخ تولد: ۱۳۶۹.۰۳.۱۰
  • محل تولد : تهران
  • تحصیلات: کارشناسی
  • وضعیت تاهل : مجرد

امین شعرباف

امین شعرباف متولد چه سالی و چند ساله است؟ | امین شعر باف متولد چه شهری است؟

محمد امین شعرباف ۱۰ خرداد ۱۳۶۹، در تهران چشم به جهان گشود و ۳۴ سال سن دارد.

 

امین شعرباف ازدواج کرده است؟ | همسر امین شعرباف کیست؟

محمدامین شعرباف در زندگی خصوصی خود بسیار محافظه‌کار است و اطلاعات کمی در مورد زندگی خصوصی خود منتشر کرده است، اما طبق اخبار منتشر شده این بازیگر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

امین شعرباف

امین شعرباف در چه فیلم و سریال هایی بازی کرده است؟

این بازیگر جوان تا کنون علاوه بر ایفای نقش در چند فیلم کوتاه سابقه بازی در سریال های مطرحی همچون سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی، سریال «نوبت لیلی» به کارگردانی روح الله حجازی، سریال «شریک جرم» به کارگردانی مازیار میری به ایفای نقش پرداخته است.

امین شعرباف

زندگینامه و بیوگرافی کامل امین شعرباف

امین شعرباف از جوانی به دنبال رویای ورود به عرصه هنر بود، او با شروع تحصیل توانست استعداد و استقامت خود را در این حوزه ثابت کند و با شروع حرفه‌ای خود در سینما و تلویزیون، توانسته است با بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف توجه و علاقه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

امین شعرباف از دوران کودکی علاقه خاصی به هنر نمایش و عالم بازیگری داشت و در جوانی نیز رویای ورود به عرصه بازیگری را در سر می پرواند، وی پس از اتمام تحصیل در رشته تئاتر و بازیگری در دانشگاه هنر تهران، با ثبت نام در کلاس های بازیگری هومن سیدی با این کارگردان جوان سینما آشنا شد و همزمان با ایفای نقش در چند تئاتر دانشجویی برای بازی در سریال مشهور «قورباغه» به کارگردانی استادش تست بازیگری داد.

این بازیگر در نهایت توانست نظر هومین سیدی را برای ایفای نقش سروش سریال «قورباغه» جلب کند و در کنار هنرمندان مطرحی همچون نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، هومن سیدی، مهران غفوریان به هنرنمایی بپردازد.

وی با حضور موثر و قوی خود در این سریال خیلی سریع برای نقش آرش در سریال «نوبت لیلی» به کارگردانی روح الله حجازی پذیرفته شد و در این سریال هم در کنار چهره های مشهوری همچون مریلا زارعی، حمید فرخ نژاد، لادن مستوفی به ایفای نقش پرداخت.

امین شعرباف

امین شعرباف بازیگر محبوب و موفق سینما و تلویزیون ایران است که توانسته است با بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف توجه و علاقه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند، همانند نام خانوادگی به شعر و شاعری علاقه زیادی دارد و گهگاهی برای دل خود چند سطری هم می نویسد، در ادامه تکه شعری از این بازیگر شاعر ایرانی را خواهید خواند:

زامبی هایی که در اطراف مانند

و اطرافی که طرف هیچ کس را نمیگیرد

کسانی که مانند هیچ کس نیستند

و خود کلمه هیچ ، که برایمان زندگیست

او علیرغم اینکه مدت کوتاهی است که وارد این عرصه شده، اما به دلیل بازی‌های قوی و تاثیرگذارش در کنار چهره خوب و بیان دل نشینش خیلی زود جای خود را در دل بینندگان باز کرده است و این نوید را به مخاطبین سینمای ایران می دهد که شاهد یک هنرمند جدید در این عرصه باشند.

امین شعرباف

محمدامین شعرباف به دلیل شاگردی هومن سیدی و معرفی او به سینما و تلویزیون ایران علاقه زیادی به کارگردان جوان دارد و به مناسبت سالروز تولد او در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: شاگردی شما بی شک با ارزشترین قدم زندگی من بوده، و اینکه تنها استادم شما هستین بزرگترین افتخارم. خدا رو شکر بابت حضورتون، امید که آدمهای مثل خودتون سر راهتون باشن و سایه تون بالا سر ما.

این بازیگر جوان و آینده دار در حال حاضر سریال «شریک جرم» به کارگردانی مازیار میری را از پلتفرم نماوا در حال پخش دارد، وی در این سریال در کنار بازیگرانی همچون سارا بهرامی، سجاد بابایی، المیرا دهقانی، علی مصفا و … به ایفای نقش پرداخته است.

محمد امین شعرباف بازیگر نقش سروش در سریال «قورباغه»

سریال «قورباغه» مجموعه نمایشی به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸ می باشد و این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی می‌باشد.

سریال «قورباغه» داستانی درام و اجتماعی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد و امین شعرباف در این سریال در نقش سروش بازی می کند.

در خلاصه داستان سریال «قورباغه» آمده است: «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

محمد امین شعرباف بازیگر نقش آرش در سریال «نوبت لیلی»

سریال «نوبت لیلی» مجموعه نمایشی به نویسندگی مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و سیروان صلواتی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح‌الله حجازی، محصول سال ۱۴۰۰ می باشد و این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط روح‌الله حجازی  در شبکه نمایش خانگی می‌باشد.

سریال «نوبت لیلی» داستانی معمایی دارد و امین شعرباف در این سریال در نقش آرش بازی می کند.

در خلاصه داستان سریال «نوبت لیلی» آمده است: لیلی از طریق کتابی مرموز درمی‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد اما خواهرانش  …

امین شعرباف

 محمد امین شعرباف بازیگر نقش آرمان در سریال «شریک جرم»

سریال «شریک جرم» مجموعه نمایشی به نویسندگی امیر عربی، کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان، محصول سال ۱۴۰۲ می باشد و این مجموعه دومین سریال ساخته شده توسط مازیار میری در شبکه نمایش خانگی می‌باشد، وی پیش از این سریال «خسوف» را آماده نمایش کرده بود.

سریال «شریک جرم» داستانی درام جنایی دارد و محمد امین شعرباف در این سریال در نقش آرمان بازی می کند.

در خلاصه داستان سریال «شریک جرم» آمده است: میترا وکیل خوش‌نامی است که روزی در دفترش یک جنایت رخ می‌دهد، بنابراین او مجبور می‌شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکلانش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی روبه‌رو می‌شود که حتی شغلش را به خطر می‌اندازد.

در این مطلب از سایت خودمونی به بررسی زندگینامه محمد امین شعرباف پرداختیم برای خواندن بیوگرافی سایر هنرمندان می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و زندگینامه سایر هنرمندان را مطالعه بفرمایید.

بیوگرافی هنرمندان ایرانی

دیدگاه کاربران (۱ دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید